I volumi affruntà una forte calata in u quartu trimestre

I principali porti di u centru di cuntainer in u Nordu di l'Europa sò affruntendu una significativa riduzione di e chjama di l'allianza (da l'Asia), cusì l'ultimu trimestre di l'annu hè prubabilmente affruntà una calata significativa di u throughput.

I trasportatori di l'oceanu sò custretti à aghjustà significativamente a capacità settimanale da l'Asia à l'Europa è i Stati Uniti in un sfondu di una dumanda inusualmente debule, è a prospettiva debbuli puderia purtà à più cancellazioni in i prossimi mesi.

I partenarii di l'Alleanza 2M MSC è Maersk anu annunziatu chì anu annullatu una volta di più u viaghju inaugurale AE1/Shogun Asia-Europa di u Nordu da a Cina, chì era inizialmente programatu per navigà da u portu di Ningbo u 6 di nuvembre, per via di "a dumanda ridotta prevista".U 14336 TEU "MSC Faith" round.

Sicondu eeSea, u ciclu includerà chiamate d'importazione à Zeebrugge è Rotterdam, chjamate di carica è scaricamentu in Bremerhaven è una seconda chjama di carica à Rotterdam.Zeebrugge hà aghjustatu un novu portu di scalu in u ghjugnu di questu annu, è hà ancu aghjustatu una nova chjama à u portu per u viaghju 2M AE6 / Lion.E duie cumpagnie di navigazione anu dettu chì questu aiuterà à allevà i prublemi seri in Anversa è Rotterdam.congestion di terra.

In u risultatu, u Terminal di Container Portu Antwerp-Bruges hè megliu capace di gestisce l'arrivati ​​intensivi di navi è u voluminu estremamente altu di scambii di container.Ma u trafficu di u containeru in i primi nove mesi di l'annu era ancu calatu di 5% da u listessu periodu in 2021 à 10,2 milioni di TEU.

Inoltre, l'operatori anu cuminciatu solu à riduce a capacità in Asia intornu à a festa naziunale di a Cina stu mese, cusì l'impattu di sti chjamati ridotti è u throughput serà riflessu solu in i figuri di u quartu trimestre.


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2022