Cumu esportà e maschere da a Cina

Descrizione breve:

Cù a diffusione mundiale di a pneumonia da coronavirus COVID-19, sempre più paesi è regioni necessitanu urgentemente un gran numaru di forniture mediche anti-epidemie.Mentre a situazione epidemica di a Cina si stabilizza, parechji fabricatori chinesi cumincianu à esportà maschere.Ma chì regulazioni anu a dogana cinese nantu à l'esportazione di maschere?Chì sò i requisiti di e dogane straniere per l'importazione di maschere?Prerequisiti per a dichjarazione di l'esportazione - Codice di registrazione per u destinatariu o u speditore di o ...


Detail di u produttu

Tags di u produttu

cumu-esportà-maschera-da-china-1

Wcù a diffusione mundiale diCOVID 19A pneumonia da coronavirus, sempre più paesi è regioni necessitanu urgentemente un gran numaru di pruvisti medichi anti-epidemie.Mentre a situazione epidemica di a Cina si stabilizza, parechji fabricatori chinesi cumincianu à esportà maschere.Ma chì regulazioni sò i custumi chinesiesportazione di maschere?Chì sò i requisiti di e dogane straniere per l'importazione di maschere? 

 

Prerequisites perdichjarazione d'esportazione

- Codice di registrazione per u destinatariu o speditore di impurtati omerchenzie esportate(l'urganisazioni di carità ponu aduprà codici temporanei)

- A carta di entità giuridica di sdoganamentu senza carta hè un must

 

Esportacertificazione

Per u fabricatore, l'unità di vendita è i speditori domestici, fora di a produzzione domestica è e qualifiche di circulazione di u mercatu, a Dogana Chine ùn hà micca esigenze speciali per l'esportazione di maschere.

 

Requisiti perdichjarazione d'esportazione

1. Classificazione di merchenzie: Fora di casi speciali, a maiò parte di e maschere deve esse classificate sottu u Codice HS: 63079000.

2. Maschera ùn appartene à u pruduttu statutu inspeccionatu.U campu di quarantena ùn deve esse cumpletu da a dichjarazione doganale.Sicondu l'accordi trà i guverni cinesi è stranieri, solu prima di esse esportati in pochi paesi, cum'è l'Iran, e maschere devenu esse in quarantena prima di caricate.

3. Esenzione di tariffu: Se a maschera hè esportata cum'è cummerciale generale, l'imposta o l'esenzione deve esse tassa generale, i tassi duveranu esse prelevati in cunfurmità cù a tarifa statutaria;Se a maschera hè una donazione, u speditore internu hè un agente cummerciale o una urganizazione di carità [0.5秒] u campu di prelievu o esenzione puderia esse lasciatu in biancu, tutte e tasse puderanu esse cumplettamente esentate.

4. Prohibition and restriction management of mask export

Attualmente, u Ministeru di u Cummerciu ùn stabilisce alcuna esigenza di cuntrollu di u cummerciu, a dogana cinese ùn hà ancu alcun requisitu di ispezione Portu di documenti regulatori per i materiali protettivi.

5. Specification of Mask Export Declaration

A dichjarazione di l'esportazione di maschere deve cumpiendu u nome di a merce è u cuntenutu di l'ingredienti cum'è dumandatu da i requisiti di dichjarazione standard.Se a maschera ùn hè micca fatta in Cina, u paese d'origine hè cumpletu secondu u paese di produzzione attuale.

6. Rimborsu Tax di Mask Export

A tarifa di rimborsu di l'impositu di l'esportazione di maschere hè di 13%

7. L'imprese di i Stati Uniti puderanu applicà à tariffu supplementu escludendu l'importazione di maschere, ma solu uni pochi di cumpagnie sò attualmente esenti.A lista di cumpagnie puderia esse verificata nantu à u situ web di l'Uffiziu di Rappresentanza di u Cummerciu di i Stati Uniti: https://ustr.gov/

 

Qualificazioni è documenti richiesti per e cumpagnie di cummercializazioni d'esportazioni naziunali

1. Licenza cummerciale (l'ambito di l'affari deve copre u cuntenutu cummerciale pertinente)

2. Licenza di pruduzzione (riferite à u fabricatore di maschere)

3. Rapportu di prova di u produttu (si riferisce à u rapportu furnitu da u fabricatore di maschera)

4. Certificatu di registrazione di u dispositivu medicale (necessariu solu per e maschere mediche, e maschere sò dispositi medichi secundarii, dunque i certificati di registrazione di i dispositi medichi secundarii sò richiesti)

5. Manuali di produttu, etichette, qualità di produttu è certificati di sicurezza o certificati (furnitu cù u pruduttu)

6. Batch / numeru di produttu (stampatu nantu à l'imballu)

7. Diagramma di mostra di u produttu è schema di pacchettu esternu

8. A sucietà cummerciale deve ottene a registrazione di u destinatariu è u speditore (vale à dì, pò furnisce u codice doganale di 10 cifre, a carità pò esse un codice tempurale, è deve dumandà una carta corporativa di sdoganamentu senza carta)

 

Certificazione di u fabricatore domesticu di maschere

1. Per u fabricatore di maschere ordinarie per a prutezzione persunale o l'usu industriale non medicale, l'imprese cù diritti d'importazione è di esportazione ponu esportà maschere direttamente.

2. Per e maschere appartenenti à i dispositi medichi per l'esportazione, a Dogana Cinese ùn hà micca bisognu di l'imprese per furnisce certificazioni pertinenti, ma in generale, a Dogana di i paesi impurtati richiede à i fabbricanti di furnisce i certificati pertinenti di i prudutti per dimustrà chì e merchenzie impurtate sò state legalmente listate in i Stati Uniti. Cina.I certificati richiesti sò i seguenti:

1. Licenza cummerciale (l'ambito di l'affari deve include l'equipaggiu medicale per e maschere d'usu medico).

2. Certificatu di iscrizzione di i prudutti di i dispositi medichi

3. Rapportu di prova di u fabricatore.

L'imprese di produzzione anu u dirittu di impurtà è di esporà esse esportate da sè.Se ùn anu micca u dirittu di impurtà è di esportà, ponu esse exportatu per mezu di agenti di cummerciu esteru.

 

Qualificazioni basi richieste per l'imprese di u cummerciu domesticu per esportà

1. Ottene una licenza di cummerciale da u dipartimentu di supervisione di u mercatu è cresce u scopu di l'affari di "importazione è esportazione di merchenzie, importazione è esportazione di tecnulugia, è importazione è esportazione di l'agenzia".

2. Ottene l'impurtazione è l'esportazione dritta da u dipartimentu di u cummerciu, è applicà direttamente nantu à a piattaforma unificata di u sistema cummerciale di u Ministeru di u Cummerciu (http://iecms.mofcom.gov.cn/) è sottumette i materiali in linea.

3. Applicà à l'Amministrazione Statale di u Foreign Exchange per u permessu di apre un cuntu di valuta.

4. Passà a registrazione doganale per i consignatarii è i speditori di merchenzie impurtate è esportate.

 

Cundizioni di accessu à u mercatu

 

  • Stati Uniti

Documenti richiesti:Bill of lading, lista di imballaggio, fattura.

Maschera protettiva persunale: certificazione di prova US NIOSH, certificazione di l'Istitutu Naziunale per a Sicurezza è a Salute Occupational.

Maschere mediche: Deve ottene a registrazione FDA di i Stati Uniti.

  

  • Unione Europea

Documenti richiesti:Bill of lading, lista di imballaggio, fattura.

Maschera di prutezzione persunale: U standard di l'UE per e maschere di prutezzione persunale hè EN149.Sicondu u standard, e maschere sò divisi in trè categorie: FFP1 / FFP2 è FFP3.Tutte e maschere esportate in l'Unione Europea anu da ottene a certificazione CE.A certificazione CE hè un sistema di certificazione di sicurezza di u produttu obligatoriu implementatu da l'Unione Europea per prutege a vita è a pruprietà di e persone in i paesi di l'UE.

Maschere mediche: U standard UE corrispondente per maschere mediche hè EN14683.

I prudutti venduti in l'Unione Europea anu bisognu di emette u Certificatu di Vendita Libera UE.Cù a marca CE è a registrazione UE richiesta da e direttive pertinenti, i pruduttori cinesi ùn anu micca bisognu di un certificatu di vendita gratuitu per esportà in l'UE.

 

  • Giappone

Documenti richiesti:Bill of lading, lista di imballaggio, fattura, i fabricatori fora di u Giappone devenu registrà l'infurmazioni di u fabricatore cù PMDA.

Requisiti di imballaggio di maschere

U pacchettu hè stampatu cù 99% di ウ ィ ル ス カ ッ ト (traduzzione cinese: bloccu di virus)

PFE: efficienza di filtru di particulate 0.1um

BFE: velocità di filtrazione batterica

VFE: Virus Filtering Rate

Mascara standard di qualità

1. Maschere protettive mediche: in cunfurmità cù u standard ubligatoriu GB 19083-2010 di a Cina, efficienza di filtrazione ≥95% (pruvatu cù particelle non oleose)

2. Mascara N95: Certificazione NIOSH americana, efficienza di filtrazione di particulate non oleosa ≥95%.

3. Maschera KN95: risponde à u standard ubligatoriu GB 2626 di a Cina, efficienza di filtrazione di particulate non oleosa ≥95%.

 

  • Corea

Documenti richiesti:Bill of lading, lista di imballaggio, fattura, licenza cummerciale di l'importatore coreanu.

Mascara di prutezzione persunale standard

A serie KF (filtru coreanu) hè divisa in KF80, KF94, KF99

Implementazione di specificazioni standard

Avvisu MFDS N ° 2015-69

I soglie regulatori per l'admissione di i dispositi medichi coreani sò basamente classificati in categurie I, II, III è IV, è i titulari di licenze sò cumpagnie coreane (titulari di licenza).I destinatari coreani anu da andà à l'Associazione Coreana di Cummercianti Farmaceutici.Qualificazione avanzata di archiviazione d'importazione (No, ùn funziona micca) Web site: www.kpta.or.kr.

 

  • Australia

Documenti richiesti:Bill of lading, lista di imballaggio, fattura.

Deve esse registratu da u TGA australianu è rispettà a specificazione standard: AS / NZS 1716: 2012, chì hè u standard per a prutezzione respiratoria in Australia è Nova Zelanda.

TGA hè l'abbreviazione di Therapeutic Goods Administration, chì significa Therapeutic Goods Administration.Hè u corpu regulatori australianu per i prudutti terapeutichi, cumprese i medicini, i dispositi medichi, a tecnulugia genetica è i prudutti di sangue.I dispositi medichi australiani sò classificati in Classe I, Is è Im, IIa, IIb, III.A classificazione di u produttu hè quasi uguale à a classificazione UE.Se u pruduttu hà ottenutu a marca CE, a categuria di u produttu pò esse classificata secondu CE.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi