Best Practices in a Risposta à a Pandemia COVID-19 di i Membri WCO-UE

Descrizione breve:

Cunniscite e migliori pratiche di l'amministrazioni doganali di i membri di l'OMD per prevene è cumbatte a diffusione di COVID-19, salvaguardendu a continuità di a catena di supply.I membri sò invitati à sparte cù u Segretariatu l'infurmazioni nantu à e misure introdutte per facilità u muvimentu di, micca solu sughjetti di succorsu, ma tutte e merchenzie, mentre applicà una gestione di risicu adatta.Esempii di coordinazione è cooperazione rinfurzata cù altre agenzie di u guvernu è u settore privatu seranu ancu evidenziati, è ancu ...


Detail di u produttu

Tags di u produttu

covid-19-import-export-1

Cunniscite e migliori pratiche di l'amministrazioni doganali di i membri di l'OMD per prevene è cumbatte a diffusione di COVID-19, salvaguardendu a continuità di a catena di supply.I membri sò invitati à sparte cù u Segretariatu l'infurmazioni nantu à e misure introdutte per facilità u muvimentu di, micca solu sughjetti di succorsu, ma tutte e merchenzie, mentre applicà una gestione di risicu adatta.Esempii di coordinazione è cooperazione rinfurzata cù altre agenzie di u guvernu è u settore privatu seranu ancu evidenziati, è ancu e misure per prutege a salute di l'ufficiali doganali.In questu articulu, amparate e migliori pratiche di i paesi di l'UE.

Unione Europea

1. BelgaMisure Corona di l'Amministrazione Doganale - e migliori pratiche Versione 20 di marzu 2020

Equipamentu di prutezzione

Esporta
Malgradu u fattu chì l'approvvigionamentu hè aumentatu è a produzzione supplementaria hè stata incuraghjita, u livellu attuale di a produzzione di l'Unione è e magazzini esistenti di equipaggiu di prutezzione ùn saranu micca abbastanza per risponde à a dumanda in l'Unione.Dunque, l'UE hà publicatu u Regolamentu 2020/402 di u 14 di marzu per cuntrullà l'esportazione di l'equipaggiu di prutezzione.
Per l'Amministrazione Doganale Belga, questu significa:
- U sistema di selezzione ùn libera micca l'articuli di l'annessu di u regulamentu per l'esportazione.A merchenzie pò esse liberata solu per l'esportazione dopu chì l'ufficiali di verificazione cunfirmanu chì a spedizione ùn cuntene micca equipaggiu protettivu O se una licenza hè dispunibule.

- A capacità necessaria hè furnita per u cuntrollu di e misure

- Ci hè una cuncertazione in corso cù i principali attori industriali belgi nantu à a parte operativa di u regulamentu

- L'autorità competente furnisce a certificazione per i cummircianti chì ùn sò micca mirati da u regulamentu (per esempiu, l'attrezzatura protettiva per l'industria di l'automobile chì ùn hà micca usu medicale).

Importà
L'Amministrazione Doganale Belga hà emessu misure tempuranee per permette l'esenzione di l'IVA è di i dazi doganali per e donazioni di l'equipaggiu per a prutezzione di u persunale.
U sollievu hè basatu annantu à l'articuli 57 - 58 di u regulamentu 1186/2009.
Disinfettanti, disinfettanti, etc.
I farmacisti sò permessi, cum'è eccezzioni è per un tempu limitatu, per almacenà è aduprà etanolu.Avemu bisognu di i beneficiari di e regule eccezziunali per tene un registru.
Cum'è una seconda misura, per aumentà a produzzione di sustanzi di basa per sprays è liquidi disinfettanti, l'Amministrazione Doganale Belga allarga temporaneamente i prudutti chì ponu esse utilizati per a denaturazione per questu scopu.Questu permette à i farmacisti è l'uspitali di utilizà l'alcooli per pruduce disinfettanti basati nantu à stocks di alcoli dispunibuli chì altrimenti riceveranu un altru destinazione (usu industriale, distruzzione, etc.)
Misure per i dogani
U Ministru di l'Affari Interni è Sicurezza hà elencu l'Amministrazione Doganale cum'è un serviziu essenziale per e funzioni vitali di u Regnu di Belgio.
Questu significa chì l'Amministrazione Doganale hà da cuntinuà a so funzione centrale di prutezzione di l'interessi di l'Unione è di facilità u cummerciu.
In questu in mente, l'Amministrazione hà pigliatu misure severi per a prutezzione, basatu annantu à u principiu di distanzamentu suciale.Legislazione, servizii cintrali, litigazione è persecuzione, è tutti l'altri ufficiali chì ùn sò micca di prima linea travaglianu da casa.L'ufficiali di u campu anu riduttu u numeru di u persunale per permette menu interazzione.

2.BulgaruAgenzia Doganale 19 March 2020
L'Agenzia Doganale Bulgara publica infurmazioni riguardanti COVID-19 nantu à u situ web di a so amministrazione: https://customs.bg/wps/portal/agency/media-center/on-focus/covid-19 in Bulgarian è https://customs .bg/wps/portal/agency-en/media-center/on-focus/covid-19 in inglese.

Una nova lege Naziunale nantu à a situazione d'urgenza hè in a fase finale di preparazione.

3. Direzzione Generale di Dogana di uRepubblica Ceca18 di marzu di u 2020
L'amministrazione doganale seguita strettamente e decisioni di u guvernu, istruzzioni da u Ministeru di a Salute è altre istruzzioni.

Internamente, a Direzzione Generale di a Dogana informa à tuttu u persunale di tutte e decisioni pertinenti è struisce nantu à a prucedura necessaria da seguità.Tutte l'istruzzioni sò regularmente aghjurnati.Esternamente, a Direzzione Generale di a Dogana publica l'infurmazioni nantu à u so situ web www.celnisprava.cz è tratta individualmente cù altre parti interessate pertinenti (u guvernu è altri stati è istituzioni, operatori di trasportu, cumpagnie ...).

4.FinlandeseDogana 18 March 2020
A causa di a necessità urgente di cuntene a diffusione di COVID-19 in Finlandia è a necessità ligata di mantene e funzioni core di a sucità, u Guvernu finlandese hà emessu una legislazione d'emergenza naziunale chì deve esse implementata à partesi da u 18 di marzu.

Cumu hè attualmente, e prucedure d'emergenza seranu in piazza finu à u 13 d'aprile, salvu chì ùn sia decisu altrimenti.

In pratica, questu significa chì i settori critichi di a sucità seranu sustinuti - cumpresi, ma micca limitati à, l'autorità di cunfini, l'autorità di sicurezza, l'ospitali è l'altri autorità di emergenza.I scoli seranu chjusi, salvu certe eccezzioni.A riunione publica hè limitata à u massimu di dece persone.

Tutti i funzionari civili cù a pussibilità di travaglià da a casa sò urdinati di travaglià da a casa da quì in avanti, cù l'eccezzioni di quelli chì travaglianu per e funzioni è settori critichi.

U trafficu di passageri in Finlandia serà arrestatu, eccettu i citadini finlandesi è i residenti chì tornanu in casa.U trasportu necessariu sopra i cunfini sittintriunali è occidentali pò ancu esse permessu.U trafficu di merchenzie continuarà in modu normale.

In a dogana finlandese, tuttu u persunale, eccettu quelli chì travaglianu in funzioni critiche, sò stati urdinati à travaglià da casa da u 18 di marzu in poi.E funzioni critiche includenu:

agenti di cuntrollu doganale;

Ufficiale di prevenzione di a criminalità (incl. Ufficiale di analisi di risichi);

Puntu di cuntattu naziunale;

centru operativu doganale;

persunale di sdoganamentu;

I gestori di l'IT (in particulare quelli rispunsevuli di risolve i prublemi);

U persunale chjave per l'unità di Statistiche Doganale; Gestione di guaranzia;

U persunale di mantenimentu è gestione di l'infrastruttura IT, cumpresi i subcontraenti;

Funzioni amministrative critiche (HR, locali, acquisti, sicurezza, traduzzione, cumunicazioni)

Laboratoriu Doganale;

Ufficiale di sicurità di u produttu;

Ufficiali chì travaglianu per i prughjetti di sviluppu chì anu l'obbligazione legale per esse cumpletu secondu i calendari (per esempiu, quelli chì travaglianu per u Pacchettu di eCommerce VAT).

5.Alemagna- Autorità Doganale Centrale u 23 di marzu di u 2020
Sia l'Autorità Doganale Centrale Tedesca sia l'autorità doganali lucali anu creatu squadre di crisa per assicurà a prestazione generale di e funzioni doganali.

Per assicurà a dispunibilità di u persunale à longu andà, i compiti ufficiali di l'unità urganisazione, chì sò in cuntattu direttu cù quelli implicati (per esempiu, sdoganamentu), sò stati ridotti à e zone core assolutamente necessarie è u persunale necessariu quì à l'assolutu. minimu.L'usu di l'equipaggiu di prutezzione persunale cum'è guanti, maschere, etc. hè ubligatoriu per questi persunale.Inoltre, e misure di igiene pertinenti devenu esse osservate.L'impiegati chì ùn sò micca assolutamente necessarii sò messi in standby.E persone chì tornanu da e zone di risicu ùn ponu micca entra in l'uffiziu per 14 ghjorni dopu à u so ritornu.Questu hè applicà per quessa à l'impiegati chì campanu in a listessa famiglia cum'è i rimpatriati di vacanze sopra citati.

L'amministrazione doganale tedesca coordina strettamente cù l'altri Stati Membri europei è a Cummissione UE per mantene u muvimentu di e merchenzie.In particulare, u muvimentu veloce è fluidu di e merchenzie necessarie per u trattamentu COVID-19 hà un focus speciale.

L'ultime infurmazione hè publicata in www.zoll.de.

6. Direzzione Generale di Dogane è Accise, Autorità Indipendente per l'Ingressu Pùblicu (IAPR),Grecia20 di marzu di u 2020

DATA MISURE
24.1.2020 L'Autorità Doganale Regiunale sò state guidate per istruisce l'Uffici Doganali in a so Regione, per acquistà maschere è guanti.
24.2.2020 L'Autorità Doganale Regiunale sò state guidate per cumunicà l'iper link di u Ministeru di a Salute, cù e misure protettive chì deve esse osservate da tuttu u persunale in l'Uffici Doganali.
28.2.2020 A Direzzione Generale di Dogana è Accisa hà dumandatu l'assignazione di fondi per a disinfezione di e zone di cuntrollu di i passageri in l'Uffici Doganali, è ancu per a fornitura di vestiti protettivi speciali, maschere, occhiali è stivali.
5.3.2020 L'Autorità Doganale Regiunale sò state guidate per istruisce l'Uffici Doganali in a so Regione, per piglià i passi necessarii per l'acquistu di servizii di disinfezione è a coordinazione di e so azzioni cù l'altri Agenzie chì operanu à a fruntiera, in Porti è Aeroporti.
9.3.2020 Indagine nantu à l'implementazione di e misure di disinfezione, e scorte di materiale protettivu dispunibule è cumunicazione di più struzzioni (Ordine Circulare di u Guvernatore di l'Autorità Indipendente per l'Ingressu Pùblicu / IAPR).
9.3.2020 Un Gruppu di Gestione di Crisi per a Dogana hè statu creatu sottu u Direttore Generale di Dogana è Accisa.
14.3.2020 L'uffizii doganali sò stati urdinati per avè u so persunale chì travaglia in turni alternati (dopu à una decisione di u guvernatore di l'IAPR) per prevene a diffusione di l'infezione è salvaguardà l'operazione di l'uffizii doganali in casu d'un incidente durante un turnu.
16.3.2020 Indagine: importate e dati nantu à e forniture essenziali è i medicini da tutti l'uffizii doganali.
16.3.2020 L'Autorità Doganale Regiunale hè stata guidata in modu per incaricare l'Uffici Doganali in a so Regione, per osservà e linee guida emanate da u Segretariatu Generale per a Proteczione Civile per evità a fila in i locali doganali (per esempiu da l'agente di dogana) è per avè queste linee guida appuntate. nant'à e porte d'entrata di l'Uffizi doganali.


7.TalianuAgenzia Doganale è Monopoli 24 March 2020

In quantu à e publicazioni è u materiale di guida assuciatu à u statu d'emergenza COVID-19, hè stata creata una sezione nant'à u situ web di l'Agenzia Italiana Doganale è Monopoli (www.adm.gov.it) chjamata EMERGENZA COVID 19 induve pudete truvà:

e linee guida emanate da u Direttore Generale in quantu à i quattru settori di attività core (Dogana, energia è alcolu, tabacchi è ghjoculi) per l'associazioni cummirciali è i stakeholder pertinenti.

Comunicati elaborati da e direzzione tecnicu doganale cintrali in i settori di l'affari principali sopra specificati;è

Tutte l'infurmazioni riguardanti l'ora di apertura di l'uffizii doganali ligati à u statu d'emergenza attuale.

8. National Revenue Administration diPulonia23 di marzu di u 2020

Recentemente, quasi 5000 litri di alcolu cunfiscatu sò stati donati da l'Amministrazione Naziunale di Revenue di Polonia (KAS) per esse aduprati per pruduce disinfettanti per sustene a lotta contru u Coronavirus (COVID-19).
In fronte à a minaccia di COVID-19 è grazia à e prime misure pigliate da l'Amministrazione Naziunale di Revenue inseme cù u sistema ghjuridicu in Pulonia, l'alcolu originariamente destinatu à esse distruttu dopu esse cunfiscatu in parte di investigazioni criminali, hè statu donatu per a preparazione. di disinfettanti per oggetti, superfici, stanze è mezzi di trasportu.
L'alcolu cunfiscatu hè statu donatu à l'uspitali, u serviziu di u focu statale, i servizii d'urgenza è e strutture sanitarie.
L'Uffiziu Regionale di l'Amministrazione di l'Agenzia di Silesia hà donatu quasi 1000 litri di alcool contaminatu è micca contaminatu à a stazione epidemiologica sanitarie di Voivodati in Katowice.

L'Uffiziu Regionale di l'Amministrazione di u Revenue in Olsztyn hà donatu 1500 litri di spiritu à dui ospedali.Nanzu, 1000 litri di alcolu sò stati donati à u serviziu di u focu statali in Olsztyn.

9. Amministrazione Doganale diSerbia23 di marzu di u 2020
U Statu d'emergenza hè statu dichjaratu in a Republica di Serbia è entra in vigore dopu a so publicazione in a "Gazzetta Ufficiale di a Republica di Serbia" numeru 29/2020 u 15 di marzu di u 2020. Inoltre, u Guvernu di a Republica di Serbia hà passatu un serie di decisioni chì prescrivonu misure preventive per frenà a diffusione di COVID-19, chì l'autorità doganali di a Repubblica di Serbia, in a so cumpetenza, sò ancu obligate à implementà mentre conducenu certe prucedure doganali strettamente definite in e disposizioni di a Legge Doganale, Regolamentu. nantu à e prucedure doganali è e formalità doganali ("Gazzetta Ufficiale di a RS" numeru 39/19 è 8/20), è ancu altri regulamenti chì furniscenu a cumpetenza di l'autorità doganale in u trattamentu di e merchenzie (secondu u tipu di merchenzie).A stu mumentu, avendu in mente chì l'emendamenti à e decisioni di u Guvernu di a Republica di Serbia cuncernati sò fatti ogni ghjornu, è ancu e novi decisioni basate nantu à questu, l'Amministrazione Doganale, da u so scopu di travagliu, indica seguenti rigulamenti: - Decisione annantu à a proclamazione di a malatia COVID-19 causata da u virus SARS-CoV-2 cum'è una malatia infettiva ("Gazzetta Ufficiale di a RS|", nn. 23/20...35/20) - Decisione di chjude i punti di fruntiera (" Gazzetta Ufficiale di a RS|”, No. 25/20…35/20) - Decisione nantu à a pruibizione di l'esportazione di medicinali ("Gazzetta ufficiale di a RS", n. Gazette de la RS », n° 33/2020)

U 14 di marzu di u 2020, u Guvernu di a Republica di Serbia hà aduttatu una Decisione chì impone una pruibizione temporanea di l'esportazione di prudutti di basa d'impurtanza per i citadini per prevene una carenza critica di questi prudutti ("Gazzetta Ufficiale di a RS" No. 28/20, 33/20, 37/20, 39/20 è 41/20).L'obiettivu hè di mitigà e cunsequenze di a penuria risultante da a necessità di a pupulazione per un fornimentu aumentatu causatu da a diffusione di COVID-19.Sta Decisione include, inter alia, codici di tariffu per l'equipaggiu di prutezzione persunale PPE) cum'è maschere protettive, guanti, vestiti, occhiali, ecc. A Decisione hè stata mudificata parechje volte per risponde à i bisogni di u mercatu domesticu.(link http://www.pravno-informacionisistem.rs/SlGlasnikPortal/eli/rep/sgrs/vlada/odluka/2020/28/2/reg

In questu sensu, aghjustemu una lista di Posti è Unità Doganali di Fruntiera attualmente aperti, è ancu di Unità Doganali di Confini Administrative, per u cummerciu di merchenzie.Per assicurà una implementazione uniforme, l'Amministrazione Doganale di Serbia notifica à tutte e unità organizzative doganali u cuntenutu di tutte e decisioni prese da u Guvernu di a Republica di Serbia cù u scopu di frenà a diffusione di COVID-19, mentre dirigendu l'ufficiali doganali à fà. Cuuperazione necessaria cù altre autorità competenti in i punti di fruntiera è e linee di frontiera amministrativa per applicà in modu efficiente e misure previste in e decisioni sopra citate.
Quì, vulemu nutà chì e misure passate da u Guvernu di a Republica di Serbia sò aghjurnate è mudificate quasi ogni ghjornu secondu a situazione.Tuttavia, tutte e misure relative à u cummerciu di merchenzie sò seguite è implementate da l'autorità doganali.

10. Direzzione finanziaria di uRepublica Slovacca25 di marzu di u 2020
L'amministrazione finanziaria di a Repubblica Slovacca hà aduttatu u 16 di marzu di u 2020 e seguenti misure:

Obligazione per tutti l'impiegati di portà una maschera o un altru equipamentu protettivu (scialle, sciarpa, etc.);

a pruibizione di i clienti chì entranu in l'uffizii senza una maschera o altri mezi di prutezzione;

l'intruduzione di un regime temporale di serviziu, chì permette l'uffiziu in casa quandu hè applicabile;

quarantena obligatoria per tutti l'impiegati è e persone chì vivenu in a listessa casa per 14 ghjorni dopu à u ritornu da l'esteru, in questu casu, l'obbligazione di cuntattà u duttore per telefunu è dopu avè avvisatu u patronu;

ubligazione di lavà e mani o di utilizà un disinfettante per e mani à base d'alcohol, soprattuttu dopu a manipulazione di i documenti di i clienti;

a pruibizione di i clienti chì entranu in u locu di l'uffiziu fora di u locu riservatu à u publicu (sala di posta, centru di clientella);

ricunniscenza d'utilizà cumunicazioni telefoniche, elettroniche è scritte di preferenza, salvu in casi ghjustificate;

per fà riunioni persunali in l'uffizii solu in casi eccezziunali, in accordu cù u cliente, in i spazii designati;

cunzidira l'usu di guanti dispunibuli quandu manipule documenti è documenti da i citadini è, dopu à u travagliu, rilavà e mani in a manera prescritta;

per regulà u numeru di clienti in i centri di clientella;

pruibisce l'ingressu di i clienti cù sintomi di malatie respiratorie in i posti di travagliu;

restringe l'ingressu di i clienti cù i zitelli à i posti di travagliu di l'amministrazione finanziaria;

mantene una distanza minima di dui metri trà i negoziatori durante e riunioni persunale se u locu di travagliu ùn hà micca un compartimentu protettivu;

accurtà a gestione di u cliente in u cuntattu persunale à un massimu di 15 minuti;

raccomandazione à tutti l'impiegati per limità i viaghji privati ​​​​à i paesi cunfirmati da coronavirus;

urdinendu chì u locu di sughjornu di l'impiegati deve esse cunnisciutu quandu si dumanda un permessu di travagliu;

dumanda una ventilazione frequente di l'uffizii è altri locali;

annullà tutte e attività educative;

annullà a participazione à i viaghji d'affari stranieri cù effettu immediatu è pruibisce a ricezione di delegazioni straniere;

in u casu di cura di un zitellu sottu à l'età di 10, perchè l'istituzione o a scola di cura di i zitelli hè stata chjusa in cunfurmità cù i regolamenti di l'autorità competenti, l'assenza di l'impiegati serà ghjustificata.Truvate quì sottu ligami utili à e nostre Autorità naziunali in quantu à u focu di Coronavirus (COVID-19):

Autorità di Salute Pública di a Repubblica Slovacca http://www.uvzsr.sk/en/

Ministeru di l'Affari Esteri è Europei di a Repubblica Slovacca https://www.mzv.sk/web/en/covid-19

Centru d'Informazione di l'OIM di Migrazione, Repubblica Slovacca https://www.mic.iom.sk/en/news/637-covid-19-measures.html

Amministrazione finanziaria https://www.financnasprava.sk/en/homepage

 

covid-19-import-export


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi