MSC si ritira da l'acquisizione di a compagnia aerea italiana ITA

Ricertamenti, a più grande cumpagnia di containeru di u mondu Mediterranean Shipping Company (MSC) hà dettu chì si ritirarà da l'acquistu di l'Italia Airways ITA (ITA Airways).

MSC hà dettu prima chì l'accordu l'aiuterà à espansione in a carica aerea, una industria chì hè cresciuta durante a pandemia di COVID-19.A cumpagnia hà annunziatu in settembre chì MSC affittava quattru cargueri Boeing wide-body cum'è parte di a so incursione in a carica aerea.

Sicondu Reuters, un portavoce di Lufthansa hà dettu recentemente chì, malgradu i rapporti chì MSC s'era ritirata, Lufthansa restava interessata à cumprà ITA.

Per d 'altra banda, in l'aostu di questu annu, a compagnia aerea italiana ITA hà sceltu un gruppu guidatu da u fondu di capitali privatu di i Stati Uniti Certares è sustinutu da Air France-KLM è Delta Air Lines per fà negoziazioni esclusive per l'acquistu di una participazione di maiuranza in e compagnie aeree ITA.Tuttavia, u periodu d'esclusività per a so acquisizione hè scadutu in uttrovi senza un accordu, riapertura a porta à l'offerte di Lufthansa è MSC.

In fatti, MSC hà cercatu novi orizzonti per implementà e vaste quantità di soldi chì hà guadagnatu nantu à u boom di trasportu di container.

Hè ancu capitu chì dopu chì u CEO di MSC Soren Toft hà pigliatu u timone, ogni passu di MSC si move versu una direzzione strategica più mirata è pianificata.

In Aostu 2022, MSC s'hè unitu à un consorziu chì hà lanciatu un'offerta di acquisizione di £ 3.7 miliardi ($ 4.5 miliardi) per u gruppu di l'ospedale privatu Mediclinic listatu in Londra (l'accordu hè statu finanziatu da u veiculu d'investimentu di l'omu più riccu di u Sudafrica, John Rupert).guidatu da Remgro).

U presidente di u Gruppu MSC, Diego Ponte, hà dettu à l'epica chì MSC era "bene adattatu per furnisce un capitale à longu andà, è ancu a nostra insight è sperienza in l'operazione di imprese glubale, per sustene l'ugettivi strategichi di a squadra di gestione Mediclinic".

In April, MSC accunsentì à cumprà l'affari africani di trasportu è logistica di Bollore per 5,7 miliardi d'euros ($ 6 miliardi), cumpresu u debitu, dopu avè acquistatu una participazione in l'operatore di ferry italianu Moby.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022