A dumanda in calata, Big Shutdown!

U slump in a dumanda di trasportu glubale cuntinueghja per via di a dumanda debule, furzenduspedizionecumpagnii cumpresi Maersk è MSC per cuntinuà à tagliate a capacità.L'ampiezza di velieri sbulicati da l'Asia à l'Europa di u Nordu hà purtatu alcune linee di navigazione à operare "navi fantasma" in rotte cummerciale.

Alphaliner, un fornitore di informazioni è dati di spedizione, hà dettu sta settimana chì solu un containeru, MSC Alexandra, cù una capacità di 14,036 TEU, hè attualmente in opera nantu à a strada AE1 / Shogun di l'allianza 2M.A strada AE1 / Shogun, invece, hà implementatu navi 11 cù una capacità media di 15,414 TeU durante u viaghju di andata di 77 ghjorni, secondu a cumpagnia di analisi di dati di l'industria di trasportu eeSea.(Tipicamenti, a strada hà implementatu 11 navi cù capacità chì varianu da 13,000 à 20,00teU).

Alphaliner hà dettu chì a strategia di gestione di a capacità di l'alleanza 2M in risposta à a caduta di a dumanda è à una stagione lenta prevista dopu à l'annu novu cinese era di fucalizza nantu à duie di e sei rotte Asia-Nordiche, cumprese u tagliu di quattru voli AE55 / Griffin è l'eliminazione di a strada AE1 / Shogun. .

MSC Alexandra hè prevista per ghjunghje à Felixstowe, Felixstowe, u 5 di ghjennaghju di sta settimana à 10: 00 ore, postu chì u portu di u Regnu Unitu ùn hè micca parte di a rotazione AE1 / Shogun.

In u sfondate di previsioni di dumanda estremamente debule,spedizioneL'imprese si preparanu à annullà circa a mità di i so viaghji programati da l'Asia à l'Europa di u Nordu è i Stati Uniti dopu l'annu novu cinese u 22 di ghjennaghju.

In fattu, u CEO di ONE, Jeremy Nixon, hà dettu prima durante u so briefing mensile à i media à u Portu di Los Angeles chì i tassi à cortu termini sò previsti di mantene fissi finu à u 2023, cù i tassi di u mercatu spot in fondu.Ma hà avvistatu chì l'espurtazioni asiatiche cascanu bruscamente dopu a festa di l'annu lunare, cù esportazioni assai debuli in ferraghju è marzu.Pudemu solu vede se a dumanda cumencia à cullà versu aprile o maghju.In generale, l'impurtazioni di i Stati Uniti seranu debuli in a prima mità di l'annu prossimu, è ùn puderanu micca ricuperà gradualmente à e cundizioni normali finu à a seconda mità di u 2023.

L'ultimu rapportu di Maersk nantu à i mercati di l'Asia Pacificu, publicatu à a fini di dicembre, era ancu disgraziatu nantu à e prospettive per l'esportazioni asiatiche."A prospettiva hè più pessimista chè ottimista, postu chì a pussibilità di una recessione glubale pesa nantu à u sentimentu di u mercatu", disse Maersk.Maersk hà aghjustatu chì a dumanda di merchenzie restava "debule" è "s'aspittava di stà cusì finu à u 2023 per via di l'alti livelli di inventariu è di a recessione ecunomica glubale chì hè prubabilmente accaduta".

U gruppu Oujianhè una sucietà prufessiunale di logistica è doganale, seguiteremu l'ultime informazioni di u mercatu.Per piacè visitate u nostruFacebookèLinkedInpagina.


Tempu di Postu: 05-Jan-2023