U portu hè assai congestionatu cù ritardi finu à 41 ghjorni!I ritardi di a strada Asia-Europa anu battutu record

Attualmente, e trè alleanze di trasportu maiò ùn ponu micca guarantisci i calendari di navigazione nurmale in a reta di serviziu di u serviziu di l'Asia-Nordic, è l'operatori anu bisognu di aghjunghje trè navi in ​​ogni loop per mantene a navigazione settimanale.Questa hè a cunclusione di Alphaliner in a so ultima analisi di integrità di u calendariu cummerciale, chì vede à a fine di i trasferimenti di andata e ritorno trà l'1 di maghju è u 15 di maghju.

I navi nantu à e rotte Asia-Europa riturnavanu in Cina in media 20 ghjorni dopu à u prugramma durante stu periodu, da una media di 17 ghjorni in ferraghju, secondu u cunsultore."A maiò parte di u tempu hè persu aspittendu i posti dispunibuli in i principali porti nordici", hà dettu Alphaliner."L'alta densità di cantiere è i colli di bottiglia di trasportu internu in i terminali di container nordici aggravanu a congestione portu", aghjunse a cumpagnia.Hè statu calculatu chì i VLCC attualmente implementati nantu à a strada piglianu una media di 101 ghjorni per compie un viaghju di andata e ritorno, spieghendu: "Questu significa chì u so prossimu andata in Cina hè in media 20 ghjorni dopu, furzendu a spedizione A cumpagnia. annullatu certi viaghji per via di a mancanza di navi (di rimpiazzamentu) ".

Duranti stu periodu, Alphaliner hà realizatu un sondaghju di 27 viaghji da è da a Cina, è i risultati anu dimustratu chì l'affidabilità di u calendariu di i voli di l'Ocean Alliance era relativamente alta, cù un ritardu mediu di 17 ghjorni, seguitu da i voli 2M Alliance cù una media media. ritardu di 19 ghjorni.E linee di spedizione in THE alliance eranu i peggiori risultati, cù un ritardu mediu di 32 ghjorni.Per illustrà l'estensione di ritardi in a reta di serviziu di rotta, Alphaliner hà tracciatu una nave cuntainer 20170TEU chjamata "MOL Triumph" di ONE, chì serve u ciclu FE4 di THE Alliance è partì da Qingdao, Cina u 16 di ferraghju. , u battellu hè previstu di ghjunghje in Algeciras u 25 di marzu è partiu da l'Europa di u Nordu per l'Asia u 7 d'aprile. Tuttavia, u bastimentu ùn hè micca ghjuntu à Algeciras finu à u 2 d'aprile, attraccatu in Rotterdam da u 12 à u 15 d'aprile, hà patitu ritardi severi in Anversa. da u 26 d'aprile à u 3 di maghju, è ghjuntu in Amburgo u 14 di maghju."MOL Triumph" hè infine previstu di navigà in l'Asia sta settimana, 41 ghjorni dopu à l'iniziu previstu.

"U tempu chì ci vole à scaricà è carricà in i trè più grandi porti di container in Europa hè di 36 ghjorni da l'arrivu in Rotterdam à a partenza da Amburgo", hà dettu Alphaliner.A cumpagnia rispetta strettamente u calendariu di spedizione, è ùn ci hè micca un saltu di portu ".
In a so risposta à un sondaghju di Alphaliner, una cumpagnia di navigazione culpì una mancanza di travagliu portu è una mancanza di capacità di spedizione per l'aumentu di u tempu di permanenza di cuntenituri impurtati.

Alphaliner avvisa chì "i navi anu da aspittà quandu i grandi cuntenituri di terminali sò intasati".L'aumentu di l'esportazioni cinesi dopu a fine di u bloccu di Covid-19 "puderia mette una pressione addiziale inutile nantu à i porti nordici è i sistemi terminali di novu questu estiu".
98a60946


Tempu di Post: 19-May-2022