MSC acquista una altra cumpagnia, cuntinueghja l'espansione globale

Mediterranean Shipping (MSC), attraversu a so filiale SAS Shipping Agencies Services Sàrl, hà accunsentutu à acquistà u 100% di u capitale sociale di Rimorchiatori Mediterranei da Rimorchiatori Riuniti, di Genana, è DWS Infrastructure Investment Business Management Fund.Rimorchiatori Mediterranei hè un operatore di rimorchiatori attivu in Italia, Malta, Singapore, Malasia, Norvegia, Grecia è Colombia.U prezzu di a transazzione ùn hè micca statu divulgatu.

MSC hà sottolineatu chì a fine di l'acquisizione hè sempre sottumessa à l'appruvazioni di l'autorità di cumpetizione pertinenti.Ulteriori dettagli di i termini di l'accordu, è ancu u prezzu di l'affari, ùn sò micca stati divulgati.

"Cù sta transazzione, MSC migliurà ancu l'efficienza di u serviziu di tutti i rimorchiatori Rimorchiatori Mediterranei", hà dettu a cumpagnia svizzera.Diego Aponte, presidente di MSC, hà dettu: "Semu felici di fà parte di a prossima fase di crescita è di migliione per Rimorchiatori Mediterranei è aspettemu impazienti di cuntinuà à espansione a nostra attività".

Le président exécutif de Rimorchiatori Riuniti, Gregorio Gavarone, a ajouté : « Grâce à son réseau mondial de transport maritime et portuaire, nous pensons que MSC sera l'investisseur idéal pour que Rimorchiatori Mediterranei avance vers le prochain point de croissance.

U mese passatu, MSC hà annunziatu a so incursione in a carica aerea cù a creazione di MSC Air Cargo, una cumpagnia di trasportu aereu chì principiarà l'operazioni à principiu di l'annu prossimu.A cumpagnia di trasportu riccu di cash hà ancu acquistatu una quantità di altre cumpagnie di logistica, cumprese Bolloré Africa Logistics è Log-In Logistica.

MSC chjama 500 porti nantu à più di 230 rotte cummerciale equipendu l'ultima flotta verde, trasportendu circa 23 milioni di TEU annu.Sicondu Alphaliner, a so flotta di containeru porta attualmente 4,533,202 TEU, chì significa chì a cumpagnia hà una quota di mercatu globale di 17,5%.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022