L'Importazioni di Avocado di a Cina anu rimbalzatu significativamente da ghjennaghju à agostu.

Da ghjennaghju à l'aostu di questu annu, l'impurtazioni d'avocado di a Cina anu rimbursatu significativamente.In u listessu periodu di l'annu passatu, a Cina hà impurtatu un totale di 18,912 tunnellate d'avocado.In i primi ottu mesi di questu annu, l'impurtazioni di avocado di a Cina anu aumentatu à 24,670 tunnellate.

Da a perspettiva di i paesi importatori, a Cina hà impurtatu 1,804 tunnellate da u Messicu l'annu passatu, cuntendu circa 9,5% di l'impurtazioni totali.Quist'annu, a Cina hà impurtatu 5,539 tunnellate da u Messicu, un incrementu significativu di a so parte, righjunghjendu u 22,5%.

U Messicu hè u più grande pruduttore di avocado in u mondu, cuntendu circa 30% di a produzzione tutale di u mondu.In a stagione 2021/22, a pruduzzione di l'avocado di u paese userà in un picculu annu.A pruduzzione naziunale hè prevista per ghjunghje à 2,33 milioni di tunnellate, una diminuzione annu di 8%.

A causa di a forte dumanda di u mercatu è di l'alta prufittuità di u pruduttu, l'area di piantazione d'avocado in Messico hè in crescita à un ritmu annuale di 3%.U paese pruduce principalmente trè varietà di avocado, Hass, Criollo è Fuerte.Frà elli, Haas hà cuntatu a più grande proporzione, cuntendu u 97% di a pruduzzioni tutale.

In più di u Messicu, u Perù hè ancu un grande pruduttore è esportatore di avocado.U voluminu tutale di l'esportazione di l'avocado peruvianu in 2021 hè previstu di ghjunghje à 450 000 tunnellate, un aumentu di 10% annantu à 2020. Da ghjennaghju à aostu di questu annu, a Cina hà impurtatu 17 800 tunnellate di avocado peruvianu, un aumentu di 39% da 12 800 tunnellate in u 2021. listessu periodu in 2020.

A pruduzzione di l'avocado di u Cile hè ancu assai altu questu annu, è l'industria lucale hè ancu assai ottimista annantu à l'espurtazioni à u mercatu cinese sta stagione.In u 2019, l'avocados colombiani sò stati permessi di esse esportati in Cina per a prima volta.A produzzione di Colombia in questa stagione hè bassa, è per via di l'impattu di u trasportu, ci sò menu vendite in u mercatu cinese.

Eccettu per i paesi sudamericani, l'avocado di Nova Zelanda si sovrappone cù a fine di a stagione di u Perù è a prima stagione di u Cile.In u passatu, l'avocados di Nova Zelanda sò stati esportati soprattuttu in Giappone è Corea di u Sud.A causa di a pruduzzione quist'annu è u rendiment di qualità l'annu passatu, parechji orti lucali anu cuminciatu à attentu à u mercatu cinese, sperendu à aumentà l'esportazioni in Cina è più fornituri spediranu in Cina.


Tempu di pubblicazione: 29-oct-2021