Chì sò e cose chì necessitanu attenzione in a dichjarazione d'importazione di prufumi

I dettagli di l'imballaggio è l'infurmazioni di dichjarazione d'importazione duveranu esse cumpletamente unificati.Se i dati ùn currispondenu micca, ùn ingannà micca u rapportu.Inoltre, per a cunvenzione di l'ispezione di u produttu, i scatuli di mostra per parechji prudutti nantu à u bancu deve esse posti separatamente per ogni pruduttu.

Dichjarazione Doganale d'Importazione di Perfume è Tassi Fiscali Relativi
1. Nome di u produttu: Altri surfactants organici in imballaggi di vendita
Numeru di produttu: 340220900 Dazi doganali: 10% VAT: 17%
2. Fattori di applicazione: nome di u produttu, usu, vendita di vendita, materiali di imballaggio, mudellu di marca;

Prucedure di Dichjarazione Doganale di Importazione di Perfume
1. A cumpagnia importatrice deve andà à a dogana per registrà.
2. Documenti pertinenti necessarii per a dichjarazione doganale
3. Documenti pertinenti necessarii per l'ispezione d'importazione
4. A dichjarazione d'importazione di merchenzie deve esse dichjarata formalmente à a dogana.
5. Dopu chì l'ispezione doganali in situ di i ducumenti hè finita, i documenti di merchenzie ponu esse liberati.
6. Dopu chì e merchenzie sò impurtate, a cumpagnia di trasportu pò mandà a lista di l'importazione è l'esportazione di dati à l'aduana, è l'aduana ponu stampà a pagina di cunferma di rimborsu di l'impositu in u tempu.

Dettagli:
1. U tempu di dichjarazione doganale è u termini per u perfume impurtatu deve esse dichjaratu à a dogana 24 ore prima di a spedizione.
2. I prufumi impurtati deve esse inspeccionati.U dichjarante o l'agente doganale di l'impresa deve accumpagnà l'ispezione in situ è ​​furnisce documenti di dichjarazione d'esportazione cum'è cuntratti, fatture, liste di imballaggio è istruzioni.
3. Aspittendu a consegna dopu l'ispezione.

Notes nantu à u profumu impurtatu:
1. Dichjarazione doganale d'importazione è prucedure di sbarcu, prima ispezione, dopu dichjarazione doganale.L'ispezione di e merchenzie deve verificà se l'imballu risponde à i requisiti, è rivede i documenti di merchenzie emessi da u paese di dichjarazione d'esportazione, cumpresi certificati d'origine, liste di imballaggio, fatture, etc.;Quandu si imballa cù parentesi, se sò usati parentesi di legnu, u certificatu di fumigazione emessu da u paese di dichjarazione d'esportazione deve ancu esse verificatu.
2. I ditaglii di imballaggio è l'infurmazioni di a dichjarazione di l'esportazione deve esse unificatu cumplettamente.Se i dati ùn currispondenu micca, ùn ingannà micca u rapportu.Inoltre, per a cunvenzione di l'ispezione di u produttu, i scatuli di mostra per parechji prudutti nantu à u bancu deve esse posti separatamente per ogni pruduttu.


Postu tempu: Apr-23-2023