Novu prughjettu WCO nantu à u cuntrollu Doganale di vaccini falsi è altri beni illeciti ligati à COVID-19

A distribuzione di vaccini COVID-19 hè di primura impurtanza per ogni nazione, è u trasportu di vaccini attraversu e fruntiere hè diventatu l'operazione più grande è più veloce di u mondu.In cunseguenza, ci hè un risicu chì i sindicati criminali puderanu pruvà à sfruttà a situazione.

In risposta à stu risicu, è per affruntà a minaccia presentata da i prudutti illegali cum'è i medicinali è vaccini periculosi, sub-standard o falsificati, l'Organizazione Mondiale Doganale (OMD) hà appena lanciatu una nova iniziativa intitulata "Prughjettu nantu à a necessità urgente di facilitazione". è u cuntrollu doganale coordinatu di spedizioni transfrontaliere ligati à COVID-19 ".

L'obiettivu di stu prughjettu hè di piantà e spedizioni transfrontaliere di vaccini falsi è altre merchenzie illecite ligate à COVID-19, assicurendu u muvimentu lisu di e spedizioni currispondenti legittimi.

"In u cuntestu di a pandemia, hè cruciale chì a Dogana facilite, in quantu pussibule, u cummerciu legittimu di vaccini, medicini è forniture mediche ligati à COVID-19.Tuttavia, a Dogana hà ancu un rolu determinante à ghjucà in a lotta contru u cummerciu illecitu di merchenzie simili sub-standard o falsificate per prutege e società ", disse u Sicritariu Generale WCO Dr Kunio Mikuriya.

Stu prughjettu face parte di l'azzioni riferite in a Risoluzione di u Cunsigliu di l'OMD aduttata in dicembre 2020 nantu à u Rolu di e Dogane in Facilità u Muvimentu Transfrontaliero di Medicine è Vaccini Situazioni Critiche.

I so obiettivi includenu l'applicazione di un approcciu doganale coordinatu, in stretta cooperazione cù l'imprese chì producenu vaccini è l'industria di u trasportu, è ancu cù altre urganisazioni internaziunali, à u cuntrollu di i flussi di cummerciu internaziunale di sti merci.

Hè ancu previstu in questa iniziativa l'usu di versioni aghjurnate di l'applicazioni CEN per analizà e novi tendenze in u cummerciu illecitu, è ancu l'attività di sviluppu di capacità per sensibilizà u cummerciu di vaccini falsi è altri beni illeciti.


Tempu di post: 12-mar-2021