Interpretazione esperta in ghjugnu 2019

Lista di Tariffe US nantu à a Cina è Riassuntu di u Tempu di Imposizione

01- US $ 34 miliardi di u primu batch di $ 50 miliardi, A partesi da u 6 di lugliu 2018, a tarifa di tariffu serà aumentata da 25%

02- US $ 16 billion of the first batch of $ 50 billion, Partendu da u 23 d'aostu di u 2018, a tarifa di tariffu serà aumentata da 25%

03- u secondu batch di US $ 200 billion (fase 1), Partendu da u 24 di settembre di u 2018 à u 9 di maghju di u 2019, a tarifa di a tarifa serà aumentata da 10%

Lista di Tariffe US nantu à a Cina è Riassuntu di u Tempu di Imposizione

04- u secondu batch di US $ 200 miliardi (fase 2), A partire da u 10 di maghju 2019, a tarifa di tariffu serà aumentata da 25%

05- u terzu batch di US $ 300 billion, A data di iniziu di u prelievu hè ancu da esse determinata.L'Uffiziu di Rappresentanza di u Cummerciu di i Stati Uniti (USTR) realizarà una audizione publica u 17 di ghjugnu per dumandà l'opinioni nantu à a lista di tariffi US 300 miliardi.U discorsu à l'udienza includeva e commodità da esse escluse, numeri fiscali di i Stati Uniti è motivi.L'impurtatori americani, i clienti è l'associazioni pertinenti ponu presentà applicazioni per participazione è cumenti scritti (www.regulations.gov) A tarifa di tariffu serà aumentata da 25%

Ultimi prugressi in a Guerra di Cummerciu Sino-US - Lista di i Prodotti Esclusi Inclusi in l'Aumentu di Tariffa di i Stati Uniti in Cina

Finu à avà, i Stati Uniti d'America hà isciutu cinque batch di cataloghi di i prudutti sughjetti à cresce tariffa |è esclusioni.In altri palori, sempre chì e merchenzie esportate da a Cina à i Stati Uniti sò incluse in queste "lista di i prudutti esclusi", ancu s'elli sò inclusi in a lista di l'aumentu di tariffu di $ 34 miliardi, i Stati Uniti ùn imponenu alcuna tarifa nantu à elli. .Hè da nutà chì u periodu di sclusione hè validu per 1 annu da a data di l'annunziu di l'esclusione.Pudete dumandà u rimborsu di l'aumentu di l'impositu digià pagatu.

A data di l'annunziu 2018.12.21

U primu batch di catalogu di prudutti esclusi (984 articuli) in US $ 34 miliardi lista di aumentu di tariffu.

A data di l'annunziu 2019.3.25

U secondu batch di catalogu di prudutti esclusi (87 articuli) in US $ 34 miliardi lista di aumentu di tariffu.

A data di l'annunziu 2019.4.15

U terzu batch s'ellu hè esclusu catalogu di i prudutti (348 articuli) in US $ 34 miliardi lista d'aumentu di tariffu.

A data di l'annunziu, 2019.5.14

U quartu batch di catalogu di prudutti esclusi (515 articuli) in US $ 34 miliardi lista di aumentu di tariffu.

A data di l'annunziu 2019.5.30

U quintu batch di catalogu di prudutti esclusi (464 articuli) in US $ 34 miliardi lista di aumentu di tariffu.

Ultimi prugressi in a Guerra di Cummerciu Sino-Stati Uniti - L'imposizione di a tarifa di a Cina à i Stati Uniti è a so prucedura d'esclusione iniziale

TaxCumitatu No.13 (2018),Implementatu da April 2, 2018.

Avvisu di a Cummissione di Tariffa di u Cunsigliu di Statu nantu à a Suspensione di l'Obligazioni di Concessione di Duty per Certi Beni Importati Originarii in i Stati Uniti.

Per 120 merci impurtate, cum'è frutti è prudutti originari di i Stati Uniti, l'obbligazione di cuncessione di u daziunamentu serà sospesa, è i dazi seranu imposti nantu à a basa di a tarifa di tariffu applicabile attuale, cù una tarifa supplementaria di 15% Per 8 elementi di merchenzie impurtate, cum'è a carne di porcu è i prudutti urigginarii in i Stati Uniti, l'obbligazione di cuncessione di u daziunamentu serà sospesa, è i dazi seranu imposti nantu à a basa di a tarifa di tariffu applicabile attuale, cù a tarifa supplementaria di 25%.

Tax Cumitatu No.55, Implemented from July 6, 2018

Annunziu di a Cummissione di Tariffa di u Cunsigliu di Statu nantu à l'imposizione di tariffu nantu à 50 miliardi $ US d'Importazioni Originarii in i Stati Uniti

A tarifa di 25% serà imposta à 545 commodities cum'è i prudutti agriculi, l'automobile è i prudutti acquatici à partesi da u 6 di lugliu di u 2018 (Annex I à l'Annuncia)

Tax Cumitatu No.7 (2018), Implementatu da 12: 01 u 23 d'Aostu 2018

Aannunziu di a Cummissione Tariffa di u Cunsigliu di Statu nantu à l'imposizione di Tariff on Imports Ouriginein i Stati Uniti cun un valore di circa 16 miliardi di dollari americani.

Per e merchenzie listate in a seconda lista di merchenzie sottumessi à i diritti doganali imposti à i Stati Uniti (l'annessu à questu annunziu prevalerà), un daziunamentu di 25% serà impostu.

Tax Cumitatu No.3 (2019), Implementatu da 00:00 u 1 di ghjugnu 2019

L'annunziu di a Cummissione di Tariffa di u Cunsigliu di Statu nantu à l'elevazione di a tarifa tariffaria di alcune merci impurtate originate da i Stati Uniti

In cunfurmità cù a tarifa di l'impositu annunziatu da l'annunziu di u Cumitatu di l'impositu No.6 (2018).Imponi un tariffu di 25% serà impostu à l'Annex 3. Impone un tariffu di 5% Annex 4.

Publicazione di liste d'esclusioni Imposanti Commodities

A Cummissione Tariffa di u Cunsigliu di Statu urganizerà a revisione di l'applicazioni valide una per una, realizà investigazioni è Studii, ascolta l'opinioni di l'esperti, l'associazioni è i dipartimenti pertinenti, è formulà è pubblicà liste d'esclusioni secondu e prucedure.

Escludu u periodu di validità

Per e merchenzie in a lista d'esclusione, ùn ci sarà più imposte in un annu da a data di implementazione di a lista di esclusione;Per u rimborsu di i dazi è i tassi digià raccolti, l'impresa d'importazione deve dumandà à a dogana in 6 mesi da a data di pubblicazione di a lista di esclusione.

TMisure rial per l'esclusione di e commodità chì imponenu i tariffu di i Stati Uniti

U candidatu deve compie è invià a dumanda di esclusione secondu i requisiti attraversu u situ web di u Centru di Ricerca di Politica Doganale di u Ministeru di Finanze, https://gszx.mof.gov.cn.

-U primu batch di merchenzie eligibili per l'esclusione serà accettatu da u 3 di ghjugnu 2019, è a data limite hè u 5 di lugliu 2019. U secondu batch di merchenzie eligibili per l'esclusione serà accettatu da u 2 di settembre di u 2019, cù a scadenza di u 18 d'ottobre. , 2019.

Ultime Tendenze di Firma AEO in Cina

1.AEO Mutual Recognition trà Cina è Giappone, Implementatu u 1 di ghjugnu

2.Progressu in Signing AEO Mutual Recognition Arrangements cù Diversi Paesi

Ultime Tendenze di Firma AEO in Chin - Ricunniscenza mutuale AEO trà Cina è Giappone Implementatu u 1 di ghjugnu

Announcement No.71 di 2019 di uGenerale Aamministrazionedi Dogana

IData di implementazione

In uttrovi 2018, a dogana di a Cina è di u Giappone anu firmatu formalmente l'"Arrangement Implementu trà a Dogana di a Republica Populare Chine è a Dogana giapponese nantu à a ricunniscenza reciproca di u Sistema di Gestione di Creditu per l'Imprese di Data Doganale Cinese è u "Sistema di Operatore Certificatu" di u Dogana giapponese".Serà implementatu ufficialmente da u 1 di ghjugnu 2019.

Export à u Giappone

Quandu l'imprese AEO cinesi esportanu merchenzie in Giappone, anu bisognu di avvisà l'importatore giapponese di u codice di l'impresa AEO (AEOCN + 10 codici d'imprese registrati cù a dogana cinese, cum'è AEON0123456789).

Iimportatu da u Giappone

Quandu una impresa chinesa importa merchenzie da una impresa AEO in Giappone, hè obligatu à inserisce u codice AEO di u speditore giapponese in a colonna di "speditore d'oltremare" in u modulu di dichjarazione d'importazione è a colonna di "codice di impresa AEO di spedizioniere" in l'acqua è a carica di l'aria si manifestanu rispettivamente.Formatu: "Codice di Paese (Regione) + Codice d'impresa AEO (17 cifre)"

Ultime Tendenze di Firma AEO in Cina - Prugressu in Firma AEO Accordi di ricunniscenza mutuale cù parechji paesi

Paesi chì si uniscenu à l'iniziativa One Belt One Road

L'Uruguay hà unitu à a "One Belt One Road" è hà firmatu l'"Arrangement mutuale di ricunniscenza AEO China-Uruguay" cù a Cina u 29 d'aprile.

Cina è i Paesi Along One 0 1 Belt One Road Initiative Sign AEO Arrangement di ricunniscenza mutuale è Pianu d'Azzione

U 24 d'aprile, a Cina è a Bielorussia anu firmatu l'Accordu di ricunniscenza mutuale AEO Cina-Bielorussia, chì serà formalmente implementatu u 24 di lugliu. U 25 d'aprile, a Cina è a Mongolia anu firmatu l'Arrangement di ricunniscenza mutuale AEO China-Mongolia è a Cina è a Russia anu firmatu u Sino- Pianu d'Azzione di ricunniscenza mutuale di l'AEO di Russia.U 26 d'aprile, a Cina è u Kazakistan anu firmatu l'Arrangement di ricunniscenza mutuale AEO China-Kazakhstan.

AEO Mutual Recognition Cooperation Countries in Progress in China

Malasia, Emirati Arabi Uniti, Iran, Turchia, Tailanda, Indonesia, Egittu, Giordanu, Arabia Saudita, Serbia, Macedonia, O04 Moldavia, Messicu, Cile, Uganda, Brasile

Altri Paesi è Regionichì anu firmatu a ricunniscenza mutuale AEO

Singapore, Corea del Sud, Hong Kong, Cina, Taiwan, 28 Stati membri di l'UE (Francia, Italia, Paesi Bassi, Belgio, Lussemburgu, Germania, Irlanda, Danimarca, Regnu Unitu, Grecia, Portugallu, Spagna, Austria, Finlandia, Svezia, Pulonia, Lettonia) , Lituania, Estonia, Ungheria, Repubblica Ceca, Slovacchia, Slovenia, Malta, Cipru, Bulgaria, Romania, Croazia), Svizzera, Nova Zelanda, Israele, Giappone

Riassuntu di Politiche CIQ - Cumpilazione è Analisi Politiche CIQ da maghju à ghjugnu

Animale è pianta categuria di accessu à i prudutti

1.Annunce No.100 di 2019 di u Dipartimentu Agricola è Rurale di l'Amministrazione Generale di Dogana: Da u 12 di ghjugnu 2019, hè pruibitu di impurtà porchi, cinghiali è i so prudutti direttamente o indirettu da a Corea di u Nordu.Una volta scupertu, seranu tornati o distrutti.

2.Annunce No.99 di 2019 di l'Amministrazione Generale di Dogana: Da u 30 di maghju di u 2019, 48 regioni (stati, zoni di cunfini è repubbliche) cumprese e regioni di l'Arkhangelsk, Bergorod è Bryansk di Russia seranu permesse di esportà animali cù zoccoli fessu è cunnessi. i prudutti chì rispondenu à i requisiti di e lege è regulamenti cinesi à a Cina.

3.Annunce No.97 di 2019 di u Dipartimentu Agricultu è Rurale di l'Amministrazione Generale di Dogana: Da u 24 di maghju 2019, l'importazione diretta o indiretta di pecuri, capre è i so prudutti da u Kazakistan hè pruibita.Una volta scupertu, seranu tornati o distrutti.

4.Amministrazione Generale di l'Annunziu Doganale No.98 di 2019: Permette l'Avocados Frozen da e Zone Produttive di Avocado di Kenya per Esporta in Cina.L'avocados congelati si riferiscenu à l'avocados chì sò stati congelati à -30 ° C o sottu per micca menu di 30 min è almacenati è trasportati à -18 ° C o sottu dopu chì a buccia inedible è u kernel sò eliminati.

5.Annunce No.96 di 2019 di l'Amministrazione Generale di Dogana: I ciliegie fresche prodotte in cinque zone produttrici di Cherry di l'Uzbekistan, à dì Tashkent, Samarkand, Namangan, Andijan è Falgana, sò permesse di esse impurtate in Cina dopu avè pruvatu à scuntrà u esigenze di accordi pertinenti.

6.Announcement No.95 of 2019 of the Agricultural and Rural Department of the General Administration of Customs: Frozen Durian, nome scientificu Durio zibethinus, pruduciutu in i zoni di produzzione di durian in Malaysia, hè permessu di esse trasportatu in Cina dopu à a polpa di durian è purè ( senza cunchiglia) congelatu per 30 minuti à -30 C o sottu o tuttu u fruttu durian (cù cunchiglia) congelatu per micca menu di 1 ora à -80 C à -110 C sò testati per risponde à i requisiti di l'accordi pertinenti prima di u almacenamentu è u trasportu. .

7.Announcement No.94 of 2019 of the General Administration of Customs: Mangosteen, un nome scientificu Garcinia Mangostin L., hè permessu di esse pruduciutu in l'area di produzzione di mangosteen d'Indonesia.L'inglese ame Mangosteen pò esse impurtatu in Cina dopu avè pruvatu à risponde à i requisiti di l'accordi pertinenti.

8.General Administration of Customs Announcement No.88 of 2019: Pears Fresh di Chile Permessi à Import in Cina, Nome Scientificu Pyrus Communis L., Nome Inglese Pera.I spazii di produzzione limitati sò da a quarta regione di Coquimbo in Cile à a novena regione di l'Araucania, cumprese a Regione Metropolitana (MR).I prudutti devenu risponde à i "Requisiti di quarantena per e piante di pere fresche impurtate da u Cile".


Tempu di Postu: Dec-19-2019