I cambiamenti minori di e prucedure doganali chinesi

U guvernu hà da migliurà ulteriormente l'efficienza di u sdoganamentu per risolve e difficultà per l'esportatori è l'importatori per caccià i so carichi è rinfurzà a so motivazione è a vitalità, i funzionari anu dettu u 22 di lugliu. 19 è a debule dumanda di merchenzie in u mondu, l'autorità doganali anu accurtatu vigorosamente u tempu di sdoganamentu generale per e merchenzie impurtate è esportate.Anu ancu prumuvutu "dichjarazione anticipata" per diversificà i so servizii, hà dettu Dang Yingjie, subdirector generale di l'Uffiziu Naziunale di Amministrazione Portuale in l'Amministrazione Generale di Dogana.

 

In risposta à a pandemia glubale, hà dettu chì u GAC hà rinfurzatu u monitoraghju di i tempi di sdoganamentu portu per mitigà l'impattu di u contagiosu nantu à u tempu generale di sdoganamentu.Monitoratu da u GAC, u tempu generale di sdoganamentu per l'impurtazioni in tuttu u paese era di 39,66 ore in u ghjugnu, mentre chì u tempu per l'esportazioni era di 2,28 ore, una riduzione significativa di 59 per centu è 81 per centu rispettivamente da 2017. A dogana utilizerà l'internet per assicurà. l'operazione stabile è efficiente di u sistema d'infurmazione, aghjunse.

 

Questu aiuterà e cumpagnie à risolve i prublemi in l'esportazioni è l'impurtazioni, è ancu incuragisce più cumpagnie da ecunumie ligati à l'Iniziativa di Belt and Road à unisce à u prugramma di certificazione AEO.U prugramma hè statu sustinutu da l'Organizazione Doganale Munniali per rinfurzà a sicurezza di a catena di furnimentu internaziunale è facilità u muvimentu di merchenzie legittimi.Sutta u prugramma, i Dogani di diverse regioni formanu partenarii cù l'industria per riduce in cullaburazione e barriere à e prucedure doganali per rinfurzà l'efficienza di u cummerciu internaziunale.Coprendu 48 paesi è regioni, a Cina hà firmatu a maiò parte di l'accordi AEO in u mondu per facilità u sdoganamentu per e cumpagnie.


Tempu di post: 30-lugliu-2020