L'ultimu prugressu di a guerra cummerciale Cina-US

Durante l'elezzione di u presidente di i Stati Uniti, u futuru di a Guerra di Cummerciu Chine-US ùn hè micca brillanti, in particulare u futuru di uIndustria di u sdoganamentuhè stata assai affettata da questu contru.In uttrovi, i seguenti prugressi di sta guerra cummerciale sò stati aghjurnati:

U periodu di validità di u 34 miliardi ottu batch di listi di esclusione hè statu allargatu

Ci sò 9 prudutti chì u periodu di validità hè statu allargatu sta volta, è l'avvisu hà decisu di allargà u periodu di validità da u 2 d'ottobre di u 2020 à u 31 di dicembre di u 2020.

U 34 miliardi ottu batch di listi di esclusione ùn hè micca allargatu

Ci sò 87 prudutti senza data di scadenza.Dopu u 2 d'ottobre di u 2020, una tarifa addiziale di 25% serà ripresa.L'imprese chì esportanu à i Stati Uniti anu da cunsiderà in a cuntabilità di u costu di l'importazione è di l'esportazione.Percumpagnie di sdoganamentu, u puntu chjave hè di assicurà chì i prudutti sò in a lista o micca.

U situ di annunziu

https://ustr.gov/sites/default/files/enforcement/301lninvestigations/%2434_Billion_Extensions_For_Exclusions_Expiring_October_2_2020.pdf

Effettu di esclusione

Indipendentemente da se l'importatore di i Stati Uniti hà presentatu una dumanda di esclusione o micca, i prudutti conformi à l'istruzzioni in questu avvisu ponu esse allargati à u 31 di dicembre di u 2020.

U periodu di validità di u terzu batch di 16 billion exclusion

Escludendu l'estensione di u periodu di validità à u 31 di dicembre di u 2020, i prudutti chì ùn anu micca ottenutu l'estensione di u periodu di validità ripiglià una tarifa addiziale di 25% da u 2 d'ottobre di u 2020. L'imprese chì esportanu à i Stati Uniti anu da cunsiderà in u cuntabilità di i costi d'importazione è d'esportazione.


Tempu di post: 24-novembre-2020