Maersk vende assi logistichi è si ritira cumplettamente da l'affari russi

Maersk hè un passu più vicinu à a cessazione di l'operazioni in Russia, dopu avè fattu un accordu per vende u so situ logisticu quì à IG Finance Development.

Maersk hà vindutu u so magazzinu internu di 1,500 TEU in Novorossiysk, è ancu u so magazzinu friddu è congelatu in San Pietroburgo.L'accordu hè statu appruvatu da i regulatori di l'UE è di a Russia, è IG Finance Development hà fattu un accordu cù Arose, un grande importatore di l'alimentu russu, per piglià l'operazioni dopu l'acquistu di e facilità.

"Semu felici d'avè trovu novi pruprietarii per e nostre duie basi logistiche in Russia, implementendu cusì a decisione di cede tutti i nostri assi in u paese".Maersk Chief Commercial Officer hà dettu: "In tuttu u prucessu di disinvestimentu, cum'è cumpagnia, avemu una forte rispunsabilità per i restanti 50 impiegati in questi dui stabilimenti è sò felici chì seranu assuciati cum'è parte di a nova cumpagnia".

U gruppu Oujianhè una sucietà prufessiunale di logistica è doganale, seguiteremu l'ultime informazioni di u mercatu.Per piacè visitate u nostruFacebookèLinkedInpagina.


Tempu di Postu: Feb-27-2023