A Comunità di l'Africa Orientale hà publicatu una nova pulitica tariffaria

A Cumunità di l'Africa Orientale hà publicatu una dichjarazione annunziendu chì hà aduttatu ufficialmente a quarta tranche di a tarifa esterna cumuna è hà decisu di stabilisce a tarifa di a tarifa esterna cumuna à 35%.Sicondu a dichjarazione, i novi rigulamenti entreranu in vigore l'1 di lugliu di u 2022. Dopu chì i novi rigulamenti entranu in vigore, i mobili, i prudutti di ceramica, pitture, prudutti di pelle, tessili, cuttuni, azzaru è altri prudutti seranu sottumessi à una importazione unificata. tariffu finu à u 35%.Nanzu, a struttura di tariffu di tariffu esternu cumuni EAC era divisa in trè gradi.I tariffi d'impurtazione per a materia prima, i mezi di pruduzzione è i prudutti finiti eranu 0%, 10% è 25% à turnu.

I membri di a Cumunità di l'Africa Orientale includenu: Kenya, Uganda, Tanzania, Burundi, Rwanda, Sudan di u Sudu è a Republica Democràtica di u Congo, sette paesi di l'Africa orientale.I prudutti specifichi previsti per esse includenu include: latticini, prudutti di carne, grani, olii comestibili, bevande è alcolu, zuccheru è pasticceria, frutta, noci, caffè, tè, fiori, cundimenti, mobili, marocchini, tessuti di cuttuni, vestiti, prudutti d'azzaru è prudutti di ceramica, etc.

Se vulete esportà merchenzie in Cina, u gruppu Oujian puderia aiutà.Per piacè abbonate u nostrupagina Facebook,LinkedIn pagina,InsèTikTok.


Tempu di post: Jul-14-2022