I containerships in l'acque di i Stati Uniti sò dimezzati, signu ominoso di rallentamentu di u cummerciu mundiale

In l'ultimu segnu ominous di un rallentamentu di u cummerciu glubale, u numeru di navi cuntainer in l'acque costiere di i Stati Uniti hè cascatu à menu di a mità di ciò chì era un annu fà, secondu Bloomberg.Ci era 106 navi di cuntainer in i porti è fora di a costa dumenica tardi, cumparatu cù 218 un annu prima, una caduta di 51%, secondu a dati di navi analizati da Bloomberg.

 

I chjami portu settimanali in l'acque costiere di i Stati Uniti sò cascati à 1,105 da u 4 di marzu da 1,906 un annu prima, secondu IHS Markit.Questu hè u livellu più bassu da a mità di sittembri 2020

 

U malu tempu pò esse in parte a culpa.In modu più generale, a rallentazione di a dumanda globale di i cunsumatori, alimentata da una crescita ecunomica più lenta è una inflazione più alta, riduce u numeru di navi necessarii per spustà e merchenzie da i principali centri di fabricazione asiatica à i Stati Uniti è l'Europa.

 

A fine di dumenica, u Portu di New York / New Jersey, attualmente affruntendu una tempesta invernale imminente, avia riduciutu u numeru di navi in ​​u portu à solu trè, cumparatu cù una mediana di dui anni di 10. Ci hè solu 15 navi in ​​u portu. i porti di Los Angeles è Long Beach, i centri di spedizione in a Costa Ovest, paragunatu à una media di 25 navi in ​​circustanze normale.

 

Intantu, a capacità di cuntainer inattivu in ferraghju era vicinu à u più altu livellu da Aostu 2020, secondu a cunsulenza marittima Drewry.


Tempu di post: 15-mar-2023