U mercatu cinese si apre à i prugne secche uzbek

oujian-2

Sicondu un decretu publicatu da l'Amministrazione Generale di e Dogane Chine di a Cina, da u 26 d'aostu di u 2021 i prugne secche da l'Uzbekistan sò appruvati per esse impurtati in Cina.

Prugne secche esportate da l'Uzbekistan à a Cina si riferiscenu à quelli fatti da prugne fresche, prudutte in Uzbekistan è trasfurmate, per esempiu, a selezzione, u lavatu, l'ammogliu è l'asciugatura.

A pruduzzione, a trasfurmazioni è u almacenamentu di l'imprese uzbeke di prugne secche saranu appruvate è registrate da l'autorità doganale di a China.A lista di l'imprese appruvati pò esse truvata nantu à u situ web di l'Amministrazione Generale di Dogana.Attualmente, ùn ci hè micca una lista specifica di cumpagnie annunziate.

Ogni lotto di prugne secche esportate in Cina deve avè un certificatu fitosanitari;l'imballu di u produttu deve esse etichettatu cù a nota "Produtti da esse esportati à PR.China" in i nomi di i prudutti cinesi è inglesi è identificabili, u locu d'origine, è u nome di a cumpagnia di pruduzzione, trasfurmazioni è almacenamentu o a so infurmazione inglese cum'è u numeru di registrazione.

A Dogana Chine hà assai requisiti regulatori per i prudutti derivati ​​​​da pianta.Per l'infurmazioni pertinenti, i documenti richiesti è l'affari di l'agenzia di cummerciu esteru, per piacècuntatta ci


Tempu di pubblicazione: 02-09-2021